srijeda, 3. listopada 2012.

Evo mene opet sa vama!

Stvarno me nije bilo dugo na mojem blogu,a nisam ni zavirila na vaše.Nemojte zamjeriti,ja sam uvijek sa vama svima.Nešto me u zadnje vrijeme uhvatila manija krunica,ma sve moje prijateljice vidjele jedan od druge,a što drugo,ajde radi,kad već žele!
Evo malo izabranih radova koje sam radila za svoje prijateljice!Među krunicama je i križ koji je završio kod kćerke i ona ga je sama uramila te stavila malo neobično staklo,tako kad se gleda izgleda kao u nekoj dubini...ma super!Pozdrav mojim blogerkama.






 

3 komentara:

  1. Krajnje vreme je bilo da se vratiš na svoje blogove. Vidim bila si ipak vredna i uradila ove divne primerke ručnih radova, baš su lepi i specifični...

    OdgovoriIzbriši
  2. jako lijepo, super što si opet tu pozzzz

    OdgovoriIzbriši